skumma drömmar och nyfunna vänner

fredag ♥ och om jag förstått allt rätt kommer världens bästa Lotta och Arvid idag!!♥

Skit skum dröm jag hade inatt,huua var med nån jäkla karl och David var med så gick jag o karln och ställde oss på ett bord och kramades,å så såg jag David i ögonvrån haha sjukt!  David skickade sen ett sms att han var "fantastiskt förbannad" så stod de haha

Lärt känna en karl som är sjukt skön haha och vän ja! bara vän men sånt är alltid kul :-)

Snart åka o jobba blir en lite längre dag idag,mitt värsta är att städa kontor och idag har jag två såna byggnader fyyy fyyy usch men nu först Ica esplanad och sist men inte minst en privat villa haha,ja tänk om man skulle ha råd med det,städhjälp varje fredag haha galet tycker jag dock. Don´t like att utföra men men, gilla läget är det bara att göra här i livet ;-)

nä ska väl bege mig "i feel just like a baby boy on a christmas morning with a brand new toy..im in love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0