Magsjuka och ny tattoo

Japp i lördags åkte jag på skiten..fy fan! Men hann tatuera mig innan:-) På foten,texten: Follow your dream. Bild kommer när jag fått till nån :-)

Jag är lite..♥ oj oj

Saknar Lotta gör jag oxå. Hemma från jobb idag fortf slut efter sjukan men imorn blir det jobb igen,skönt att ha en dag att ta igen sig på.

Ja livet är bra finurligt ibland..mår bra men ändå skit pga av skuldkänslor och annat..huua. Nä nytt lösen var det ja;-)

Nä kaffet är kallt och jag vet inte vad jag ska skriva om,vill prata med nån men alla sover eller är på jobb..tusan! Lyssnar på Jeff Buckley fint. Häromdan när jag lyssnade på honom så sa Charlie,mamma varför är han som sjunger ledsen? huga liten♥ Behöver jag säga att jag har världens underbaraste lilla pojke! Han var med mig när jag tatuerade mig,satt bredvid mig och strök min på armen" gör det ont mamma" "Älskar dig mamma" mitt hjärta!

Har pratat med David om att jag kanske kan ha honom nån dag extra på min vecka,blir ju nån dag extra iaf utan Charlie abstinens. Man hinner ju knappt träffa honom känns det som. Hemma efter fyra,laga mat sen är det ju nästan dags för sängen huua. Men det gick bra iaf :-) Inte lätt att vara utan sitt hjärta ♥

Nä nu vill jag ha vår! och sommar i finland,stugan är min bästa plats på jorden.

ha de fint mina vänner! puss


Kommentarer
Postat av: helena

ÅH jättesöt charlie!!!!

2010-03-06 @ 09:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0