less och ledsen

Är jag..lillen sover och mamman mår inge bra..Ja det är väl inge nytt att man mått dåligt ett tag men ja det har funnits ljuspunkter men när även de försvinner ,det som lyser upp mellan varven ja då faller man hårt tillbaka..tyvärr. Nu låter det kanske som att jag gett upp och vill försvinna eller nåt nej nej. Självklart har jag min underbara liten som lyser upp mitt liv,familj ,vänner osv. Men ja mår inge bra alls just nu så är det,less på att må dåligt ja det är vad jag är..Psykologen som jag var hos,ja där var jag en kvart när han sedan ber mig följa nåt program på nätet istället för träffar hos honom..mmm seriöst..Ja inget för mig iaf,ångesten kryper på allt oftare,senast i förrgår panikångest. Nä ska väl ringa bedömningsenheten kanske som jag blev tipsad om att göra..

Nu har jag nyss pratat länge med nån från greenpeace hehe ja jag har höjt mitt månads bidrag iaf ..:-)

Nä klart det blir bra men ibland känns det extra tungt och alltid skönt att skriva av sig lite..nu musik "min medicin"

Kommentarer
Postat av: Helena

gumman! jag önskar att jag kunde ta bort din ångest. funkar inte tablatterna längre? men vilken dålig psykolog, ska du inte gå dit mer då? hanna fortsätt kämpa, en dag ljusnar det! Pusssss

2010-03-25 @ 10:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0