ok en bild till visst är den fin???? hahaha




sitter här med sjuk son..dubbelsidig öroninflammation :-( men fick ett annat pencilin denna gång amimox som tro det eller ej går ner utan vilda protester och nära till tvång :-)

Imorn blir det första tiden hos psykologen..missade förra kom en timme försent så kan de gå. Lite nervöst måste jag säga men det ska nog gå bra..

Jag gjorde tatueringen hos Jack på Arahant (där även Monica jobbar nu :-) Riktigt nice var det fick t om höra freddie king hehe tack vännen att du stod ut så länge som du gjorde ;-) fast iof var du ju borta mesta delen av tiden hehe. Rekomenderas!

Redan sugen på nästa..som kommer bli något på foten..men vet ej vad än..hade funderingar förut på texten: Never trust a women who loves the blues. Men men känns som lite mycke nu när man har denna feta blues tatuering på underarmen så ja får se vad det blir :-)

Fan vad jag uppskattar mina vänner! Har jag ju såklart alltid gjort men nu när man gått igenom en del jobbiga saker så har man verkligen fått bevis på att de finns där för en! love u all! Har inte många nära vänner men hellre några få nära en massa ytliga eller hur! hehe

Charlotte har funnits där sen många år tillbaka men känns på något sett som att vi kommit varandra närmare nu mot slutet men är väl som sagt för att när man har det tufft så visar de sig vem som verkligen bryr sig (och det vet jag att ni andra oxå gör stort cred till er oxå) Ja skit samma det vill jag säga är tack dig til gumman för att du fått mig på andra tankar många ggr ;-)

Nu ska jag mysa med världens bästa charlie! som nu ska se spindelmannen!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den vart cool hanna! passar dig som fään

2010-01-31 @ 08:53:54
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Underbart med fina vänner som Alltid finns där. Love you!



Bra att det går bättre med lillens medecin den här gången! (skönt) Hahah!



2010-01-31 @ 10:46:05
URL: http://evacharlottee.blogg.se/
Postat av: hanna

lisa ,tack ja mycket jag :-)



Charlotte, love u to! (hahahaha)

2010-01-31 @ 11:49:14
Postat av: lotta



jätte cool tatu hanna!lika cool som du. finnemang!

skoj skoj. suget sätter i.

många kramar

2010-02-01 @ 14:09:23
Postat av: Monica

Det var en sjukt stressig dag det där! Men skoj! Äventyr!! I Like! Mycket trevligt att ha dig hängandes där i studion. Välkommen in snart igen! Bjuder på kaffe om du är i krokarna serru! Kom o häng! Hahah ;-) Oj oj. Jack är köng! Visst!? Fint pris du fick å, inte illa inte illa haha. Bästa chefen ever! Ska vi åka o rida snart? Det vill jag!!

2010-02-02 @ 00:05:04
Postat av: Mon

Hahah, när jag först visade Jack din arm med texten så läste han högt med vilje "...hole in your head". Hahah :-D

2010-02-02 @ 19:15:09
Postat av: hanna

den där jack..den lille skojaren!

2010-02-02 @ 19:21:25
Postat av: helena

coooooool hanna! vill se den live i påsk!!!!!



ja, det är viktigt med vänner och de som ringer o stöttar när man mår dåligt, men jag vet inte - det är inget man kan räkna med i äldre dar inte. så man ska vara glad för de som man KAN räkna med. Pusssss till Dig <3

2010-02-02 @ 21:09:17
URL: http://www.helenagranby.se
Postat av: hanna

helena, japp till påsk blir det live:-)puss till dig!

2010-02-03 @ 16:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0