ja..

Idag fick jag kallelse till psykolog för en första kontakt för bedöming och planering..oj oj..serious stuff. Fick fet ångest när jag öppnade brevet men men detta ska nog bli bra..galet jobbigt men bra. På fredag ska träffa läkare för uppföljning sen sist.

I helgen blir det lugnt med mys med lillen och china med Charlotte blir fint de:-) Förvirrad är vad jag är..måste reda ut en grej som gör mig yr..mmm..det har med en människa att göra så mycket mer säger jag icke här..jag vet, hatar när man är hemlightesfull bla bla men ja de som känner mig vet vad det handlar om.Kanske kommer det mer prat om detta kanske inte den som lever och läser får se..

just ja måste ringa min chef men ha de gott återkommer..puss

Kommentarer
Postat av: Helena

lycka till med allt! vet inte vad du pratar om men det ordnar sig! KRAM

2010-01-14 @ 09:49:26
Postat av: Mon

Fan vad du yrar.. hahah. Försökt liksom fått tag i en lugn stund o prata med dig i typ 2 veckor.. hua hur svårt kan det vara, hehe, missar alltid varandra! Kom förbi på Arahant tattoo så bjuder jag på kaffe o gratis konsultation, hahha. Vi må höras o ses!

2010-01-14 @ 22:39:00
Postat av: hanna

helena, du vet men du vet inte att du vet ;-)haha nä men jag pratade om det på bubblingen hehe fast då var det inte en grej jag kände att jag behövde reda ut kram!



Monica, keep on trying! ge aldrig upp! ;-)

2010-01-15 @ 10:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0