japp var ett tag sen nu

men men har inte haft ork eller lust och nu gör jag detta mest bara för att fördriva lite tid innan jag ska möta lillen för att gå på majbrsasa. Ja måendet är ju som det är,har iaf fått min "diagnos" som är deprission..ny medicin och väntan på kallelse för terapi så ja det ska nog bli bra detta till slut,det ska det bli ja så är det bara!

Ja mycket har hänt..väldigt intensiva veckor har rullat förbi med både roliga,jobbiga och förvirrande saker och jag hänger inte riktigt med men ja jag har det ganska fint ibland.typ haha

Det jobbigaste just nu med mitt mående är nog jobbet har som ingen energi alls allt känns som världens projekt men jag kämpar på vill inte sjukskriva mig så..

Ja ja ska väl ta mig ett ryck kanske lite kaffe..kanske..

Kommentarer
Postat av: Mon

Kämpa på sis, du är stark o klarar detta! Du har alltid mig, det vet du! Vad det än skulle vara! Stor kram!

2010-05-04 @ 20:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0