Turkiet

Var mycket nice! Blev en del fest,bad,sol inte mycke shopping dock men en dag på ett vattenland iaf haha som små barn sprang man upp och ner och åkte "vattenrucshkanor" (stavas?) Jag behöver kanske inte säga att det var väldigt varmt! Och B som jag var somnade jag på stranden utan att smörja mig,låg under parasoll men mina knän brändes ganska rejält! Natt dopp på stranden var inte heller helt fel :-) Mat och dryck i de mängder man ville var inte heller helt fel,knappt nån sömn men det tog man igen genom att softa på stranden :-)

Ska snart iväg och jobba blev inringd idag och allt jobb man får är bara att tacksamt tacka ja till så är det ju.

nä lite kort kanske

     

midlanda

   




  


  



      

     



      

   


Nä nu hinner jag inge mer måste dra till jobbet men återkommer imorn med fler bilder :-)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0