tisdag

I fredags kom ju Jon och Oskar hit från Finland (kusiner) så vi hade fest här:-) det var jag,Tobbe,Krisse, Petter och Sara och kusinerna förstås hehe. Vi skulle bjuda på taccos men Krisse glömde grönsakerna hemma ;-) Så det blev taccos med köttfärs rödlök och majs hehe men det gick det oxå.
Festen var mycket kul med mycket dans:-) Sedan blev det stadshuset. Kusinerna verkar ha haft det rikigt kul och då är jag nöjd. På lördagen åkte Charlie till sin farmor,inget som var bestämt men han har velat det länge nu och farmor ville gärna att han skulle komma så så fick det bli.
Det blev ännu en utgång på gamla espan på lördagen med Sara och Camilla,roligt även då :-)
Idag ska jag ta mig och köpa biljetter till Moneybrother som spelar här den 30 okt..lovelie. Nu blir det sanrt röjning här kaffet är på G. Jag funderar på att flytta,byta lägenhet. Tänkte som så att om jag får den här såld till det pris jag iaf gav så blir det pengar över till ett körkort för mig! Så det är en bra plan så känner jag oxå att jag behöver en förändring och komma bort härifrån. Helst vill jag ju byta stad men det får bli en senare fråga..inget man bara gör,David bor ju här oxå så ja får kolla på det längre fram.

Nu kaffe här komer lite bilder från helgen.


    
   


   
 

Fredag fick tyvärr inte med Sara på nån bild..


Lite från Lördag fick inte med Sara här heller haha

 


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid vacker!!!!

2009-09-24 @ 21:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0