Tack,för jobb

Städ chefen ringde nu och jag ska jobba hela nästa vecka på Eon arenan så det tackar vi för,jobba vill jag :-)
Måste fixa med Charlies dagisplats ,dags att söka upp tiden tror jag till en heltid får lösa det i veckan.

Nån som vet hur man tar sig dit med buss? jag har ingen koll alls..(Eon arenan asså)


Idag är en sorglig dag,främst min kära vän med familj..men det kommer gå fint ska du se! Jag finns där för dig! ♥

nä måste fixa lite innan jag drar iväg men ha de gott! Ta hand om varandra,uppskatta vardagen och allt fint ni har omkring er puss o kram


Kommentarer
Postat av: Mon

Tack för att du kom. Betyder mer än man kanske tror. Min fina Pappa.

2009-09-29 @ 20:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0