oh my oh my


Nyss lämnat lillen på dagis + att jag tog ett samtal med en fröken där. Tydligen,fick jag höra igår,att det ska finnas barn på Charlies avdelning som är rädda för att gå på dagis p ga av honom och hans bråk och slag,,öhh
Ja självklart tog jag upp det med dagis nu och det fanns inga som helst belägg för det,han var abslout inte värre än någon annan och dom har inte på något sett märkt av detta (vilket jag redan förstod) För jag har den tilltron till dagis att dom informerar mig eller David om det skulle vara något.
Ja jag ska prata med det inblandade föräldrarna också, är det något kan man väl helt enkelt komma till mig!?  Skit snack skit snack..Ännu en grej som gör att jag så starkt vill flytta,byta stad! Och de mina vänner känns alls så avlägset just nu vi får se vad framtiden utvisar..

De bygger på mitt tak och jag lyssnar på Detektivbyrån (som krisse visade mig för ett tag sen) jag gillar :-)





Senare blir det en sväng med Sara på birsta ska köpa försenade födelsedags presenter till Thea Och Elliot som fyllde år medans jag var i varmt land. Ikväll åker jag o Charlie dit för en uppvaktning,trevligt.

Nu kaffe och röjning i vanlig ordning.

Kommentarer
Postat av: Emma

BRINN av bara!!!

2009-09-09 @ 14:54:37
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: Emma

BRINN av bara!!!!!!

2009-09-09 @ 14:55:02
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: Frida

hallå du, lyckad kväll igår? :)

2009-09-13 @ 11:53:05
URL: http://www.fridasendelbach.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0