Nytt jobb? :-)

Igår jobbade jag åt Sundsvalls verkstads städ, Figge jobbar där och "fixade in mig" :-) Nu har jag ju bara jobbat en dag och ska jobba idag oxå men chefen trodde att det skulle rulla på så man får hoppas på det då:-) Riktigt bra första dag igår jag var på Smålandsvillan (heter så tror jag) i nacksta iaf. Ja men det blev inge städ igår utan igår målade jag över spikhuvuden på husväggar och limmade takplattor haha var riktigt kul att göra nåt annat :-) Jag o massa karlar och rockklassiker haha. Ikväll kommer Jon och Oskar från Finland (kusiner) skit kul! Nä huu jag måste gå till bussen nu men ha de gott! kram


Jo jag har tagit ut mitt löshår, idag blir det nytt om allt går som det ska :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har humor, förstår sarkasm och ironi!!

och självdistans!!

det du!!

whats my name bitch!

äcklig ompa kommer inatt o tar dig!!!!

2009-09-21 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0