jobb vill jag ha,tack

Jobbade inatt på mitt gamla jobb och ska jobba en natt till och om jag har tur nu så kanske det löser sig till veckan med annat jobb..det blir mycket planering nu med ekonomi för nästa månad ser mörk ut men det löser sig alltid! Kunde ha varit bra mycket värre..

Charlie och David är på drakborgen med Henke och Leia,kul kul! På lördag ska jag till haga och hoppas på att hitta massa fina begagnade kläder till lillen. Var där för två år sen (tro jag det va )och då hitta man en hel del så.

Känner mig menlös måste ner på ica..vill åka till Lotta men kanske blir så här framöver det är planen iaf.

Mycket som händer i mina vänners liv nu..vilken tur att de har mig;-) Nä skämt och sido ni finns i mina tankar och jag gör gärna vad jag kan för att stötta/hjälpa men det vet ni! ♥

Nu ska jag ta tag i att göra nåt att äta..ica först kanske eller kanske efter det är svåra val man har här i livet..oj oj.






Kommentarer
Postat av: Anonym

du stöttar alltid!



alltid vacker



hoooornyyyy



/no no not me

2009-09-24 @ 21:35:16
Postat av: Anonym

du är alltid positiv!!

så jävla bra!!!

2009-09-25 @ 10:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0