10:57


Sitter med kaffe har under morgonen, efter att ha lämnat en blöjfri Charlie på dagis!! , rensat genom hans rum och ska nu slänga en kartong med trasiga leksaker o annat skrot. Skönt att få rensa bort skiten!
Har ju ganska länge uppmuntrat Charlie att gå på pottan/toaletten och ibland vill han ibland inte men imorse ville han själv gå på dagis utan blöja :-) Glad stolt mamma hehe :-) Lär väl bli nån olycka under dagen men det hör ju till ;-)

På måndag ska jag tatuera mig! Och nån gång under veckan fixa håret känns inte helt fel :-) Nästa helg kommer två av våra kusiner från Finland hit ska bli skit kul! Blir en liten fest här på fredagen med Taccos,alkohol och säkerligen dans haha.

Imorgon spelar Tobbe,Petter och Figge vid ica i omgångar så jag o Charlie ska dit och lyssna :-)

Nu vette tusan vad man ska hitta på..blir en sväng till ica efter hämtning på dagis iaf det är vad jag har planerat än så länge låter väl kul? posta kassakort ska jag göra! whiii

Nä men vadå ha de gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0