länge sedan

man bloggade..trött som få och utråkad så jag tog och beställde mig två nya t-shirts,lite shopping får en alltid på lite bätte humör..


 så dessa blev det


Jobbar som attan ute på eon arenan,jag tvättar svettiga hockeyspelare nuförtiden.


Nä fyy haha

Nä städar och donar på,även bror Petter har tagit sig in i företaget så jobbat en del med honom sista tiden kul kul:-) På lördag ska vi jobba natt han och jag därute sätter igång 23.30 och kör till 08.00 ska röja upp efter fulla damer som varit på ladies night ;-) Lär bli en hel del att stå i men pengar pengar behövs ju alltid.

Två veckor kvar till lillen blir tre år,hugaligen mammas! Presenter är iaf klara :-) Det han önskar sig mest är en grävskopa och det blir en present från pappa David:-)

Imorgon tänkte jag ta och boka en tatuerings tid för att bygga på min senaste tatoo bli fint de :-) Nä tror jag ska ta et bad sen blir det sängen. ha de fint.

p.s en komentar jag fick av en tjej på en fest: Du är som en liten hippie du,rolig, man vet aldrig vad som kan hända när du är med.Dig skulle man säkert ha mycke kul med.

haha det var ju fint :-)



Kommentarer
Postat av: Mon

Vart köpte du tröjan till höger!?

2009-11-02 @ 00:40:44
Postat av: hanna

båda är från www.shirtstore.se :-)

2009-11-02 @ 18:00:06
Postat av: Mon

Ska köpa den högra jag med!! Kommer Kristian gå loss på! Hahaha ;-) Måste köpa. Vidar har en från Me&I med kasetter som K köpte. Han kommer bli så glad när jag överraskar honom med denna. Klockrent! Ps. Kasettnörd han ju!

2009-11-03 @ 03:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0