........

Har varit lite för mycket de senaste två dagarna så mår ja..skit just nu men men det blir väl bättre det brukar ju bli det så..Inatt blir det till att jobba inget jag ser fram emot men bara att gilla läget. Sovit två timmar iaf på dan,var meningen att jag skulle vara barnfri och sova ut men blev icke så. Måste ta mig ner på ica och köpa red bull inför jobb..inget jag heller ser fram emot haha men kanske bra med lite luft.
Köpte nya stövlar häromdan som dessutom är fodrade så nu är man iaf varm om fötterna ;-) Gått i tennis skor de senaste ja kanske tio åren om vintern..huu nu är det bara en vinterjacka som fattas.

Nä guu vilket menigslöst inlägg måste på ica ha de fint!

Kommentarer
Postat av: loookitas

hej min lilla hippie! dig har man roligt med! kan även vara seriö tjejitas.



kul du skriver.



trötthet är ett jävla gissel. stora pojken charlie!! taktor o grävskopa 4ever!!



miss u baby girl!

2009-11-02 @ 09:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0