Earth song




Var och kollade på This is it med Charlotte medans den gick och gillar man MJ är den helt klart sevärd.

Fredag kväll sitter här med kaffe och orkar inte riktigt ta mig för nånting,funderar på ett bad lär nog bli en tidig kväll ikväll. Lillen är hos sin far och kommer på söndag. Nu är det sju månader sen jag o David flyttade isär..lång tid har gått..mmm..Känns sjukt samtidigt trodde jag aldrig att jag skulle hamna i denna sits ensamstående,delad vårdnad osv..Har aldrig riktigt kunna se mig i den sitsen men men saker förändras och denna gång tror jag det var för det bästa..Visst jag är sjukt förvirrad mellan varven och tanken på att träffa nån ny känns väldigt avlägsen..fast ändå inte..Ja jobbigt är det när tankarna snurrar. Och ja såklart går man väl in ett förhållande med tanken och hoppet om att det ska hålla men jag har varit så säker på det att det skulle vara vi och så vipps..kommer man till insikt om vissa saker..ja..nä yrar på men ni fattar säkert.

kaffe och bad jo så får det bli

Kommentarer
Postat av: lotta

jag förstår hanna. vad tiden går fort. 7mån. ojoj. tid kan ge perspektiv. känslor är komplicerade. lyssna, undvika eller bara göra det rätta? o vad fan är det? jävla svårt i livet mkt. tur vi ha varann!

i need u häääna.

HH som vi säger här nere.

pEACE OPP

2009-11-28 @ 01:09:40
Postat av: tobbe

Här min syster lite underbar musik i kalla tider



http://open.spotify.com/track/3ZgdwVNdEypzm34slLQ59K

2009-11-28 @ 11:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0