tatoo fin väder dr. john

Nu är lillen hemma igen och jag har sovit fyra timmar efter att ha jobbat natten men det är lugnt man vill ju inte sova bort en fin dag och så har jag ju ingen till så :-) Fast vad vi ska hitta på vette fan? man lär väl ta sig ut iaf :-)
Fan jag vill tatuera mig..har en ide men vet inte riktigt..bara en text jag ska sätta på foten eller benet mm får se en liten en blir det isf. Ska ringa Camilla så får hon kolla med killen som skulle göra sist men det blev ju aldrig av. Jag ska skriva Al Green
hahaha nä! lyssnar på honom nu Al my man.
Charlie kom nu och sa att han var trött så då sa jag men då går vi och vilar då. Men då var han inte trött hehe. Ja iaf så skulle jag säga: men vi provar och lägger oss i sängen så får vi se om John Blund kommer. Men det blev: Vi provar och lägger oss i sängen så får vi se om Dr. John kommer. hahaha jag hade skit kul åt det men säkert bara jag som tyckte de va kul haha.

Nä nu ligger han i soffan iaf,han bäddade ner sig själv :-) Det hade gått jätte bra sen igår hos David iaf :-)

nä vad ska man göra,duscha kanske så man kan ta sig ut när lillen vaknat.

Kommentarer
Postat av: Frida & Alicia

Nummret till tommie som tatuerar kan du ringa själv till honom: 0703905967

2009-05-29 @ 15:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0