spagetti korv och Michael Jacksson

Igår blev det grillat till bone thugs idag blev det spagetti och korv till Michael Jacksson.

Lillen har feber :-( Så jag hoppas hoppas att han är pigg imorgon! Jag har sett fram emot att ta med honom för att lyssna på Tobbe o Krisse så återstår att se.

Livet är bra komplicerat ibland fast det egentligen inte behöver vara det,jag är expert på att krångla till saker.

Tänk vad mycket som ska hända som man inte har en aning om..och lika bra är väl det..

På lördag fyller min kära mor år och på lördag ska jag även på grillfest men nån krog blir det ej Nej tack damen!

Jag ska ta mig på en kryssning så man kan hänga lite med Håkan! het het het

hahahaha fy fan vad illa! Den karln har jag då ingen komentar om hahaha
'
nä ploppen lockar med ett glas mjölk sen sova ha de gott!

Kommentarer
Postat av: ononym

jaa håkan ska jag sätta på!!!!

2009-05-05 @ 07:30:58
Postat av: helena

TACK gulllllllet. sötis!

när blir det lösen då?



Pusss sköt om dej

2009-05-05 @ 11:13:53
Postat av: helena

vikken håkan????



:p

2009-05-05 @ 11:15:43
Postat av: hanna

Helena,

Det blir lösen framöver men som det ser ut nu så blir jag utan dator en tid så avaktar lite.



Håkan på Färjan (serien färjan) mycket menlös

människa hahah



puss o kram!

2009-05-05 @ 11:41:04
Postat av: Emma

inga konstigheter, håkan är min idol!

2009-05-05 @ 18:09:41
URL: http://emmlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0