Riktigt mysigt och trevligt

På alla sett och vis var det igår på cafet där bröderna spelade :-) Mycket folk :-) Charlie var så nöjd och glad, vid ett tillfälle satt han och klappade händerna i takt till musiken hehe min framtida lilla musiker :-)
Man känner att man gör aldeles för lite,sitter aldeles för mycket hemma men blir väl ändring på det til sommaren skulle jag tro :-) Får se om jag tar mig till Lotta eventuellt nästa helg,måste få svar helt om när David flyttar och så han ska ringa idag. Det blir ju tajt med pengar så..
Fan jag har vaknat nästan varje morgon med ångest ett bra tag nu går över bara jag tar mig och upp och kommer igång men det är inget roligt uppvaknande..usch oh fy.
Idag måste jag/vi ta oss an förrådet..igen..kanske ska med Sara till birsta en sväng också ska köpa en cyckelhjälm till Charlie :-) Sen ska min cyckel fixas och en stol så kan jag och lillen ge oss ut på vägarna haha

Nä man får väl ta sig ett ryck! ha de gott

P.s Vickan hade en grymt fin jacka en blå..en sån vill jag ha!

Kommentarer
Postat av: loytika

hatar när man inte vill kliva upp eller göra nått!! jävla för dom dagarna!!!hjälp oss från dom.

inte har jag hämtat min cycel inne i stan som jag cyklade dit på för flera veckor sen. bara en sån enkel sak. undra om den e kvar......

2009-05-06 @ 09:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0