morgon

Skit seg imorse ville inte kliva upp och anledningen till det var nog till största del att jag bestämt mig för att sluta röka eller iaf att i första hand dra ner en massa,så nä det är jobbigt att kliva upp när man är sjukt röksugen..tog en snus :-)
Ska först ha en gräns på tre om dan,ja jag vet att man bara ska sluta men jag klarar inte det. Eller det gör jag säkert men nä nu kör jag på detta till att börja med. Så önska mig lycka till! Ny frächare,friskare Hanna ska det bli!

Köpte en ny dammsugare igår,så snart ska det städas här:-) Varit utan sen i fredags då den började brinna haha eller var det i torsdags ja jag vet inte.

Angelica, ja Sara berättade om iden låter skit kul tycker jag! det kör vi på :-D

Inatt ska jag jobba,funderar starkt på att gå tillbaka till städ i höst fram till att jag ska börja plugga. Vill ha lediga helger och "vanliga" arbetstider känns lättare när man blir "ensam" framöver. Ville ju bort från städet men det funkar så länge jag har ett annat mål framför mig. Vilket ju är att jag ska plugga till behandlingsassistent när det kör igång nån gång nästa år hoppas jag på.

nä nu ska jag ta ett ryck! ha de gott

Kommentarer
Postat av: Lisa

kör hårt med sluta-röka-iden :D

2009-05-12 @ 10:04:42
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Emma

du klarar det!!!!!!! tänk på alla positiva grejer som kommer när man blivit rökfri. mer lukt/smaksinne, du luktar godare, orkar mer, får en fräschare hud och framför allt PENGARNA!!!!!!

2009-05-12 @ 11:15:37
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: angelica

ja visst kommer det att bli skoj! får prata ihop oss om vilken helg som passar... ha en bra dag! och bra att du funderar på att sluta röka, det gör jag med. hua inge bra! kram

2009-05-12 @ 12:05:04
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: vickan

bra att du ska sluta röka....GO hannah Go hannah hehe :) man klarar allt bara man vill!!!

2009-05-12 @ 22:14:56
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-12 @ 22:27:46
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0