morgon

Sov min första ensamma natt igår på läänge men det gick bra. Kvällen var jobbig, så skönt när Charlie somnade och man fick släppa lite på det jobbiga. Charlie frågade efter pappa när han skulle sova men vi ringde och sa godnatt sen somnade han fint :-) Davids mamma ringde igår och skulle höra hur det var med Charlie och jag sa att det vara bara bra,lite jobbigare för mamman och pappan sa jag. Och ja då sa hon, ja detta är det största misstag ni gjort men men det är upp till er..ja då fick jag ångest som fan efter det.
Sjukt förvirrad är jag men men det visar väl sig,min största rädsla är att David ska börja må dåligt och ta ett återfall av något slag..

Klockan tre åker Saga..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0