morgon

Sitter här med mitt kaffe och har kollat  bloggar :-) Ska snart göra mig lite klar och gå med lillen på dagis. Inatt har jag bara drömt tok när jag väl lyckades somna..usch vaknade med ångest. Det börjar ju som sagt dra ihop sig och jag känner ångest och lite panik över detta som sker..men det är väl bara normalt...Jag känner mig så ledsen över detta. Men vem vet vad framtiden har att utvisa. Gruvar mig så inför dagen då allt ska flyttas,shiit..

Ikväll är grovsoprummet öppet iaf så nu ska det slängas saker,hela balkongen är fylld med skit som ska slängas ska bli skönt att få bort allt så man kan börja göra lite fint där. Måste införskaffa mig lite blommor,se om jag har nån matta jag kan lägga ut hitta en duk ja det blir nog bra.Blir ju lite som ett extra rum på sommaren :-)

nä klockan drar iväg ska göra mig klar,vill säga ta på mig nå kläder sätta upp håret :-) Måste ju säga att det är grymt skönt att ha dagis så nära. Ta hand om varandra,lev erat liv,följ era drömmar och tänk positivt!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det kommer går bra ska du se :)

2009-05-20 @ 14:58:44
URL: http://mommy666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0