idag har man haft fullt upp

Först var jag iväg och handlade med Krisse (mat) så skönt att få fylla på i kyl och frys när man har det i stort sett helt tomt!
Sen var det hem och iväg på utvecklings samtal på Charlies dagis,allt vara bara bra där :-) Så kul att höra om hans framsteg enligt dem osv. Sen kom Davids mamma på besök efter det och sedan har jag tvättat fram till nu och även gått igenom och packat lite gardiner,sängkläder osv till David. Imorgon får han nycklarna och den 26 sätts elen igång så ja..om en vecka ungefär är man inte sambo längre. Det är skumt det här..för ett halvår sen planerade man bröllop och nu är det såhär. Men det är ju inget som bara hänt över en natt, det är jag som kommit till insikt om vissa saker och detta känns som den rätta och enda lösningen. Att det är sjukt jobbigt..ja det går ju såklart inte att komma ifrån. Kommer nog att bli en hel del jobbiga ensamma kvällar med gråt och tankar. Men det ska bli bra,jag kommer nog på sikt att må bättre på många sett och vis! Det är min tur nu! ;-)

Åh har så mycket jag känner att jag måste göra papper som ska fyllas i,saker som ska gås (är det ett ord haha) igenom men en sak i taget. Har sjukt svårt att varva ner. Helst vill jag göra ALLT nu samtidigt.
Nä diska ska jag göra iaf så ha de gott!

Kommentarer
Postat av: lotta

du är klok du hanna. det blir bra.

när jag kommer ska jag utse dig och laga dig middag.

det ska jag minsann.

puss

2009-05-19 @ 22:20:15
Postat av: helena

du är stark hanna som följer ditt hjärta!!!!!

2009-05-20 @ 22:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0