härlig dag

Har vi haft idag vi åkte ner på stan jag o Charlie och mötte upp mamma.Åt glass och gick runt och tittade,jag fyndade på erikshjälpen,alltid lika kul :-) Det var ju tydligen motorcyckelns dag idag vilket jag inte hade nån aning om så det var lite folk på stan kan man ju säga ;-) Det kom ja..hundratals motorcycklar på led och vi ställlde oss så precis så Charlie fick se alla som kom förbi och han bara gapade hahah. han gillar motorcycklar min lilla pojk :-D
Nä bilder kommer.






och så mina fynd fick båda för 100 kr precis .-)







ha det gott i lördags värmen för det ska jag!

Kommentarer
Postat av: hilllle

snyggingar!!!!



hur går det med festplanerna, ska du låna peruk?



sen en annan PLANERING he he, på kvällen efter fikat ska vi ut på pub o ta en öl (el två) ska du med? KRAM

2009-05-31 @ 08:47:28
Postat av: Emma

Jättefina tröjor! Mycket Hanna över dom :-)

2009-05-31 @ 13:55:52
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: Sara

Skitfina fynd :-)

2009-05-31 @ 23:09:24
URL: http://guldbrands.blogg.se/
Postat av: Mon

Mkt smal ser du ut att vara! Ät lite mer va!? Fin tjej, fin tjej!

2009-06-01 @ 16:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0