grillat

Har vi gjort,kyckling andra grillningen för i år :-) Gott var det,skit gott att göra sås till med creme fraiche och sweetchili thai sås (kall sås) prova de :-) Lyssnade på Bone thugs n´harmony kändes som riktig sommar,bone thugs är sommar för mig :-) Ja sista natten inatt nu för denna gång och jag inte säga annat än att det är jävligt skönt..

Sov hos mamma idag på dan och när jag åkte därifrån fick jag med mig en påse med diverse bad grejer så när David kommer tillbaka från promenad med Angel blir det ett varmt skönt bad för mig..lovelie!

Lillebror och Vickan hade fest igår och tok synd att man missade den,hade tänkt helt fel när jag fick datum och trodde jag skulle vara ledig men men det kommer fler tillfällen! På tisdag ska jag och Charlie och lyssna på Tobbe och Krisse som uppträder på ett cafe (kom inte ihåg vad det hette nu men det hette Breve..?? förut..) Ja klockan sju iaf så kom dit och ta en kaffe med mig :-)

Nä nu ska jag ta mig en kopp kaffe så var glada och ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: lotta

men lille charlie då!! så snäll!!omtänktsamt värre!



du vet jag bjudit hit dig"!!!! BARA PALLRA DIG hit!!



bone thu 4life hanna!!!!kiiiiing

2009-05-03 @ 22:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0