gomorron

Precis lämnat lillen på dagis men måste snart tillbaka för jag glömde lämna hans överdrags byxor jaja det är ju inte direkt långt som tur är..
Inatt har jag och Charlie sovit hos Tobbe o Teres..gick inte att var hemma för David var helt galen..

hahahah nä! Tobbe och Teres skulle ut på nå skoj så vi sov över med Thea o Elliot så fick vi skjuts hem nu på morgonen :-) Idag ska vi tag tag i förrådet blev inge av igår åkte på birsta istället,köpte en cyckelhjälm till Charlie( som tyvärr måste bytas var för liten) och present till mamma också köpte jag en jacka på rea till mig själv:-)

 mörkare i färgen än på bilden.ja 200 kr iaf :-)

Fint väder idag,men efter förrådet har jag tvätt tid..får bli en sväng runt sjön iaf och mata fåglarna med Charlie kanske ja så får det bli.

nä dagliga städrutiner väntar på mig,ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Mon

Hahah, vad fan, rädd jag blev när du skrev att David var helt galen!! Hahah, lite rolig du!



Snygg jacka!! Men vad är det för något litet o mörkt som ligger så ensamt på det vita skötbordet i bakgrunden!? :-D

2009-05-07 @ 22:06:02
Postat av: hanna

mon, haha jag vet inte jag såg det oxå,ser ut som en liten fluga eller nåt mycket fult!Typiskt dig att lägga märka till skumma saker :-D haha



Ja lite kul var det allt med att david var galen haha

2009-05-08 @ 07:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0