förkyld

är  vad jag är..usch..inge skoj :-(  Beställde hår igår tänkte bra att ha hemma tills det aktuellt igen men när jag får min orderbekräftelse så står det jag beställt 10 paket när jag ska ha 5 haha. Fick ringa nu och tjejen jag pratade med skulle ringa ner till lagret nu och försöka fixa till de..hoppas det löser sig ja annars får man väl skicka tillbaka men känns bara som ett jobbigt projekt. Drömt massa tok inatt huua..Imorgon ska David skriva kontrakt på lägenheten..de krävde ett intyg på att han är drogfri vilket han skulle få imorgon från beroende enheten så när det är klart skulle han få komma in och skriva kontrakt..mmm..detta känns mycket skumt måste jag säga..
Jag vet att jag gör rätt men det känns ju såklart..det blir nog bra..

lill gubben igår Charlie asså (haha) satt och kollade på One three hill med mig och på slutet var det ett sorgligt farväl på en flygplats och Charlie blev helt förstörd. huga

Charlie: mamma pojken är ledsen

jag: Ja pojken är ledsen men han blir nog glad igen sen

Charlie: mamma mamma pojken är ledsen (här börjar Charlie få tårar i ögonen)

Jag. ja gubben men det blir bra,han blev ledsen för att tjejen inte ville åka flygplan med honom

då gick Charlie ut i hallen och började snyfta och säger pojken är ledsen

Men huga mammas hjärta,jag förklarade  att alla blir ju ledsen ibland även Charlie och jag och pappa osv
Det tog en stund att han kunde släppa att pojken på var ledsen men det blev bra efter massa bus i soffan huga mammas älskling!

nu blir det röjning i vanlig ordning sen soffan..ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Jenny S

Meeen vad söta dom är dom små :)

2009-05-18 @ 21:16:57
Postat av: Sara

Ha ha ha men huga va gulligt!

2009-05-19 @ 19:34:52
URL: http://guldbrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0