fan

det här är jobbigt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår gumman. huu inte lätt .



fina kläder. o jätte fin spis oxå!



men du är finast.



kram

lotta

2009-05-26 @ 18:58:30
Postat av: Siw

Klart att allt blir bra.

Jätte fina kort från grillningen och spisen ser fin ut.Tråkigt med kissen men i bland har man inget val.

Kram

2009-05-26 @ 23:19:14
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: hille

gumman gumman du kommer bli stark pga det här. det kanske inte känns nu men allt kommer samtidigt och då blir det jobbigt, men sen blir det nog lite lättare!



boka in fikadagen redan nu, aså kvällen oxå, då ska jag o lotta iaf ut på pub för öl o tjejsnack, ska du med? (efter fika aså)



pussar på rej´/h

2009-05-26 @ 23:56:32
Postat av: hanna

tack jo det blir bra..



Hille, jag tror jag jobbar natten då efter fikat men ska kolla de annars hänger jag gärna på :-)

2009-05-27 @ 07:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0