*.....*.....*......*....*

Idag blir det grillning med mamma bröder och barn :-) David ska få sina möbler körda idag till lägenheten,han har haft lite flyt genom att få soffa,vardagsrumsbord,dubbelsäng+ sängbord, tv,kaffebryggare+ annat porslin osv. Och som tur har vi ett köksbord med stolar i förrådet,tv bänk och annat som behövs. Ibland har man tur :-) En väninna till Davids mamma ska flytta ihop med en karl och David får därför dessa saker som även en del är efter hennes son som ska flytta och plugga nånstans om jag minns rätt. Ja...

Imorn ska jag till birsta med Sara måste köpa nya tallrikar och så,David får de vi har här. Har sagt det förr och säger det igen detta känns helt sjukt,,Det var ju inte såhär det skulle vara..men men livet tar ibland oanade vägar och jag tror på att det finns en mening med allt. Igår när vi var upp till lägenheten så var Charlie med och jag stod och satte in lite sängkläder i en garderob så hör jag Charlie, det här är mitt rum! Det här är pappas rum! Är det här mammas rum? huga det gjorde ont i mamma hjärtat då..Men han har två föräldrar som älskar honom över allt annat och han kommer alltid få känna vi finns där för honom båda två.
Som Davids mamma sa: jag är inte dugg orolig för Charlie,han har två super föräldrar! :-)





Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hoppas ni får bra väder när ni grillar! Här har det åskat o haglat idag på em! Kram!

2009-05-21 @ 14:58:49
Postat av: Mon

Huga... Kommer gå bra.

2009-05-21 @ 22:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0