...*...*....*...

Kom fram till igår att om inget annat sker så jag är ledig(arbetslös) efter denna helg i fyra..fem veckor! oj! Så alla som vill bjuda med mig på äventyr är välkommen med förslag :-)

Haha lillen aldeles nyss,stod och dansade till Johnny Winter med mormors solglasögon :-) Jag skulle filma men såklart var minnet i kameran fullt men ett kort hann jag ta iaf :-)

Jo just de, en skit gullig grej Charlie hade gjort på dagis här i veckan. Sista april var det för dom hade grillat hamburgare och korv ute och suttit på filtar och ätit. Iaf så hade en fröken stått vid sidan om och ätit då hade Charlie tittat på henne flyttat in sig och gjort plats och sagt till henne,sitt här :-) Så hon satte sig ner och efter en stund hade Charlie slut på mjölk och bett om mer. Då hade han tittat på samma fröken igen och sett att hon inte hade ätit klart och sagt, äta först,Charlie mjölk sen :-) SÖT UNGE!


Om ni undrar över lösen så har jag bara inte orkat tagit tag i det än hehe





Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah åååh sött gjort! Empatisk ung man :D

2009-05-03 @ 08:50:45
URL: http://mommy666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0