det går undan

Idag har det hänt mycket eller ja känns som så iaf. Fått klarhet över mitt sommarschema och det verkar rulla på så att det ska gå runt ekonomiskt i sommar :-) Om en stund ska jag få en ny spis :-) Den jag har är 27 år gammal haha den jag får nu för 700 kr är 7 år gammal :-)

Krisse har hjälpt David med de sista kartongerna och en del möbler så nu är det bara kläder som ska upp till lägenheten vilket Davids mor hjälper till med imorgon.

En tid för Saga (min katt) är bokad på onsdag...känns jätte jobbigt..Men hon är åtta år gammal och har pissat sönder allt för mycket för mig..har velat fram och tillbaka med detta i flera år nu och provat det mesta men men..Så på onsdag åker lilla Saga till katt himmlen..♥

Imorgon flyttar David...

det är  jobbigt nu men det kommer bli bra vem vet vad framtiden har att utvisa...

har väl datorn nån dag till men sen blir det paus i väntan på ekonomi för en ny.

ta hand om varandra! lev galet ibland!

Kommentarer
Postat av: Mon

Kommer bli bra det här tjejen. Kristian skjutsar på onsdag. Ring ngt! Snygg spis! Jag lever alltid galet!!

2009-05-25 @ 18:45:31
Postat av: hanna

living crazy is the only way :-)

2009-05-25 @ 19:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0