datorn är kvar

ett par dagar till om man har tur ;-) Shiit redan varmt ute :-) Jag och Charlie ska ta oss ner på stan måste köpa en keps till Charlie,helst en "Emil keps" som han hade förra året så får se om man hittar en sån. Ska möta mamma också.
Inatt drömde jag en massa tok uscha bara obehag.

Ledig nu fram till tisdag då jag har en natt måste ju erkänna att det varit väldigt skönt att bara ha en natt åt gången oj oj. Men efter 15 juni blir det som vanligt,det är så svårt att sova på dagarna bara när det är sommar därför skönt med en natt så har man ingen press att sova inför nästa natt :-)

Jag vet inte alls vad jag ska skriva om tomt..

nä jag jag tar mig ett ryck istället.

sol kärlek och vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0