dagen och natten blir lång

Igår lämnade lilla Saga detta liv ♥ Jag skulle åka med henne men kände att det blev allt för jobbigt så David tog med henne och åkte..efter pussar och kramar från mig och Charlie (Charlie förstod väl inte riktigt men fint att det blev ett farväl ändå ♥ ) Senare på eftermiddagen så gick jag själv och begravde henne under ett fint träd. Ozzy går runt och letar efter henne lillbubben..

Camilla kom förbi igår så då åkte i ner på Vera och åt pizza med Charlie sen blev det kaffe och prat fram till halv tolv då hon åkte hem, för mig hade hon gärna fått sova över ;-) Men hon skulle tillbaka med bil så. Nånting jävligt skumt lite äckligt hände igår när vi satt på balkongen. Charlie sov och jag och Camilla satt som sagt på balkongen då vi båda hör hur hur någon öppnar ytterdörren men stängs ganska snabbt igen. Balkongedörren åkte upp av korsdraget. Ganska försiktigt öppnades den och stängdes..ihhh. Jag blev skit nojjig, ringde David för att kolla om det var han som varit där haha inte för att jag tror att han skulle öppna och bara dra haha men ja. Sen fick Camilla gå runt och kolla i lägenhetn så ingen gömt sig nånstans. Nä dörren får börja vara låst hela tiden,,När Camilla hade åkt så bar jag in Charlie i min säng och somnade då ganska bra :-)
Nu är lillen på dagis vi sov ända till halv åtta imorse så det var bara att klä på sig och vandra iväg. David hämtar honom idag på dagis och har honom inatt eftersom jag ska jobba natten. Huga.
På söndag ska vi cirkus hihi mamma som fixat biljetter billigt shit det kommer nog lillen tycka om :-) Först på dagen blir det fika i en park med mamma bröder och barn och eftermiddag cirkus så det blir en fin dag :-)
Nä ska väl dona lite för dagen sedan ska jag vandra bort till sjukhuset med David ska köpa en ny tavla att sy för natten :-)

dansa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Huga, jobbigt :( Du gör det bra :) allt kommer bli bra vet du!



Lås alltid ytterdörren!!

2009-05-28 @ 13:01:11
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack :-)



idag har jag haft låst hela dagan ;-)

2009-05-28 @ 17:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0