bloggning

igen sitter här med kaffe och lyssnar på Eric Clapton ska åka och jobba om en timme,hoppas på att natten ska gå bra men nu är det ju iaf ljust ute vilket underlättar :-) Jobbar även torsdag sen ledig vad jag vet fram till sommar vic börjar 15 juni. Vi pratade lite förut om hur vi ska lägga upp det med Charlie den närmsta tiden..känns jävligt sjukt. Men han sover iaf sin första natt hos David på torsdag sen är han hos mig över helgen och David tar han väl nåt under veckan sen. Ja det får inte blir för hattigt heller men shiit att vara utan Charlie en vecka nej nej. Nä blir inge varannan vecka grej,det går inte heller eftersom jag jobbar som jag gör. Ja vi löser det eftersom,sen får man väl se vad det blir till hösten med jobb o allt. Jag menar inte som att nej David får inte ha honom en vecka utan vi ska lägga upp de på nå annat sett som funkar bra för oss båda. Jag skulle aldrig neka David att ha Charlie.

Nä nu ska Charlie ha sina ögon och öron droppar,ja han har öroninflammation och ögoninflammation..Han fick inge pencilin denna gång för att han är över två och fått så många pencilin kurer. Men ikväll har han varit pigg och inte klagat på öronen på två dagar så hoppas hoppas att dessa droppar tog bort inflammation!

ha det gott! galet var det ja!



Kommentarer
Postat av: Mon

Lillgubben då :-( Vidar har hållt sig frisk sedan två veckor innan påsk ta i trä Rekord sedan september! :-) Galet it is!!

2009-05-25 @ 21:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0