ahh

Rastlös är jag sitter hos mamma och ska senare bort till Sara när hon ätit och så..en timme kanske. Jag hatar när rastlösheten sätter in. Blir speciellt såhär när jag ska på nåt partaj är klar typ tre timmar innan man ska åka sen går man och vankar och till slut öppnas en öl aldeles för tidigt hehe,behöver jag säga att jag sitter med en öl nu..lyssnar på lite blues så ja det kan ju låta trevligt. Men denna rastlöshet inombords kan ju ta och försvinna. Jag har iaf mer koll på alkohlen nu än förr huua,visst kan det ibland bli för mycket men inte alls som förr. Shiit vilka grejer man hade för sig då ramla på stan bla och slog huvet så ett par skjutsade hem mig och David fick hjälpa mig in ja..ångest..ett antal gånger man vaknade i hallen på morgonen och fatta ingenting. Men alla har vi gjort våra grejer kanske inte alla som vågar berätta om det öppet..jag har en hel del i mitt förflutna inget jag är stolt över men inget jag inte står för heller. Att dricka när man mår dåligt är ingen bra lösning och det har gjort allt för många gånger vilket bara resulterar i mycket sämre mående och mer ångest..Efter att jag fick Charlie blev det av sig självt att man lugnade ner sig rejält,visst jag är fortfarande crazy osv. Jag tycker om att festa träffa människor dansa och ha kul och det är inget jag skulle ge upp bara för att jag fått barn,jag är ju fortfarande Hanna och Hanna gillar skoj haha. Förstår inte intställningen vissa kan ha att efter man har fått barn så är det slut på fest och skoj. Javisst tycker man inte att det kul längre så självklart men just att släppa en del av sig själv bara för att man får barn..ja ni kanske fattar? Nä jag resonerar så att mår jag bra så blir jag även en bra mamma till Charlie :-)

oj oj vilket alvarigt inlägg detta blev då haha

ska ta och surra lite med mor ha de gott!

Kommentarer
Postat av: helena

du har helt rätt. vissa verkar tro att deras barn mår dåligt om de är utan sin mamma/pappa en kväll/natt. men jag älskade att vara hos mormor o farmor som liten. var inte där för att mina föräldrar var på fest, men iaf. sen om man slutar festa för att det inte är roligt längre så kan man stå för det och säga det- inte ha sitt barn som ursäkt. jäjä, men alla gör ju som de vill. själv har jag inga barn, och får se hur jag blir när det sker.



hoppas du hade kul gumman, det förtjänar du!!!

shit vad skönt ändå att vara klar i tid, jag är alltid sen, och stressar sönder sista timmen innan fest! hehe!



KRAM

2009-05-10 @ 09:02:51
Postat av: Lisa

Shit, vilka utlägg:D "vissa" föräldrar kanske har fått nog av krogen sen några år tillbaka och trivs med det? :)

Jag gör det och står för det iaf. Sen festa överhuvudtaget kan väll vara skoj, men inget jag prioriterar för att va lycklig morsa.

Egentid är sjukt viktigt med sig själv eller med sin sambo, annars börjar man kalla sin partner för mamma/pappa, är ju inte så jävla upphetsande....hehe

2009-05-11 @ 08:57:28
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: hanna

Lisa haha nä jag menar inte att jag blir en lycklig morsa av att festa :-) menar ju såklart att man ska göra saker man mår bra av och tycker om även fast man har barn :-) Egentid är som sagt mycket viktigt!

2009-05-11 @ 10:16:13
Postat av: Lisa

Hanna



Va fan :D det var inte så jag menar, menade mig själv i den punkten, eller i allt jag skrev.

Ta inte åt dig ditt lilla lejon ;P



Egentid utan kids är GULD värda!

2009-05-11 @ 12:11:08
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: hanna

det är lugnt :-) Ja Guld :-)

2009-05-11 @ 12:33:49
Postat av: Anonym

joel säger jag stinker fitta!!



han stinker dicken jämt!!



jag fiestar till solen går upp en gång i kvartalet!!!



tja



puss

2009-05-11 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0