-------------------------

idag har jag haft en ganska bra dag :-) Jag mår bra idag :-D Jag är expert på att ta ut oro och ångest i förväg och när jag mår riktigt bra så känner jag ofta det inte funkar så då söker man sig till ångest stress eller oro..sjukt? ja jag vet! Nu säger jag ju inte att jag alltid går runt och mår skit nej så är det inte men ja ni kanske fattar?
Idag har jag bara tänkt nej nu nu är det bra njut av det istället för att låta annat skit tränga på.

Charlie var lite ledsen förut när David hämtat honom på dagis han ville hem sa han flera gånger..huga lillen. Jag ville bara rusa dit eller be dem komma hit men det blir ju fel det med..Det är jobbigt detta såklart för lillen han är ju förvirrad men det kommer ju att ge med sig,hoppas natten går bra för honom mammas hjärta.Det är svårt det här man vet inte riktigt hur man ska hantera det. Men jag tror ju också att det blir väldigt förvirrande för honom om jag är där med honom eller om de kommer hit iaf i början. Han måste vänja sig nu med att mamma bor här och pappa bor där. Sen självklart ska vi kunna gör saker tillsammans med Charlie vilket vi absolut kommer att göra också men just nu i början kanske det är bäst han vänjer in sig..ja svårt som sagt men det blir nog bra. Imorgon kommer han hit iaf :-D

nu ska jag surra med Emma på msn sen göra mig klar och åka till jobbet! ha de!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Huga lillen då! Ni gör nog rätt iaf! Fråga andra som har separerat hur dom gjort, eller läs?



Jag funkar också som så att jag kan aldrig vara helt lycklig,,,stört fan! Om jag verkligen är lycklig glad, så tar jag alltid till mig oro och stress för annars känns det för bra för att vara sant :O stört som sagt! Tvångstankar? mjaaa ahaha inte alltid dock ;P

2009-05-28 @ 20:57:38
URL: http://mommy666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0