Undrar

hur många som sitter och kollar på Robinsson nu..ganska många skulle ja tro. Men inte jag nej nej jag sitter här och lyssnar på Amos Lee med en kopp kaffe och funderar över lite allt möjligt.
Fick en t-shirt av lillebror idag,jätte fin :-) Han hade beställt åt sig själv och användt en gång när den sedan krympte i tvätten,synd för han men tur för mig då ;-)

Till påsk kommer Lotta,skoj. Behöver en dos av Lotta känner jag,grym tjej det :-) Vi ska låna bastun här på luleåvägen,inte varit i den på säkert 10 år om inte mer..haha gamla tider.

Snart ska man bege sig till jobbet just det måste slå in leons present oxå som fyller två år imorn. Så imorn blir det kalas,berättade för Charlie att även Thea och Elliot skulle komma oj vad han lyste upp! så underbar lillen vår. Härligt att han har fin kontakt med sina kusiner. Han har ju även 5 eller är det 6..kusiner på Davids sida men som vi tyvärr inte har nån kontakt alls med i stort sett..synd men så kan det vara.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan mina syskon,det betyder sjukt mycket för mig allihopa men så har man ju världens bästa bröder oxå hehe ;-)
nä ska man ta och slå in presenten då och sedan gå till bussen..jo men jo kom på en sak nu när jag skrev buss. Igår när jag var på väg till jobbet så klev det på en kille kanske 14 -15 år och tryckte busskortet och busschafören sa nåt att det blev fel eller vad det var. Då ställde sig ungen och skrek till chafören: Jävla Kurdjävle! Och chafören sa åt han att gå ur bussen då skrek han medan han slog sig bröstet : Jag ska knulla din mamma!
Asså vad fan! Helt för mycket..

nä nu måste jag gå ha de!



Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHAHA va vad det för tok till kille?? Livrädd!

2009-03-21 @ 22:18:41
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: lotta

haaaaana min hanna! du är oxå grym. glad tjej jag blir! bastu blir kung o prat. ljupt till ytligt. härliga grejjer. o vin såklart!

2009-03-22 @ 15:24:08
Postat av: Sara

WHAT???? Vart är världen på väg? Blir livrädd. Jävla ouppfostrade snorunge. Blir mina barn så, så blir det snickerboa direkt. Och en hårluggning!

2009-03-22 @ 19:37:33
URL: http://guldbrands.blogg.se/
Postat av: helena

du skulle ha spöat skiten ur han!

2009-03-22 @ 20:10:20
URL: http://missgranby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0