tanden..

haha trevligt att höra om mina mun besvär va? Nä men idag fick jag åka tillbaka till Timrå (eftersom det var dit jag fick åka på akut tiden) Bara det..huu inte lättaste stället att  ta sig till bara sådär men Camilla va snäll och skjutsade mig :-) Jo jag hade en inflammation och de spolade rent och trixade och så har jag fått pencilin så nu ska det väl vara över snart. Men måste komma tillbaka på måndag på återbesök..va fan orka..
Natten gick ganska bra ändå med alvedon försvann värken för en stund iaf :-)

Shiit vad alla (eller alla och alla) men sett i några bloggar ang Caroline Af Ugglas, dissar henne. Jag tycker hon är skön jag :-)

Får se om det blir nå stockholm på torsdag tanken är väl så men hänger på ett jobbigt beslut vi väntar på här hemma..usch..ångest! Men det kommer bli bra positiva tankar!

Vår lille älskling sjunger mest hela tiden och han är så söt! Måste skynda fram kameran nästa gång och filma :-)

Idag har jag bara sovit 2 timmar..behöver jag säga att det blir en tidig kväll ikväll..Lär väl slockna efter att lillen kommit i säng.

Nu ska jag sjunga lite på balkongen så ha de!


Kommentarer
Postat av: Anna Grafström

Hej Hanna!!!

Vad roligt att du bloggar,tänk att jag hittade hit dåh! faan Jag gillar också Af Ugglas hon är cool tycker ja, egen stil och halvt crazy hehe... guuuu vad stöörjobbigt att gå till tandläkaren ont och jävligt!!..

hoppas att allt är bra med dig/er (förutom tandvärken)

supergullig Charlie är hihi!



vi ses/hörs kanske nått om inte annat så ska jag följa din blogg hehe..



kram

//Anna Grafström

2009-03-09 @ 21:22:03
Postat av: hanna

ah vad kul att du hittade hit! Bloggar du? kram!

2009-03-10 @ 07:20:53
Postat av: Tobbe

Ugglas krossade allt motstånd! Första låten någonsin jag tyckt om i schlagerfestivalen. Kul med nån som sjunger med själen fortfarande. De börjar bli få...

2009-03-10 @ 09:54:14
Postat av: hanna

så rätt bror så rätt..

2009-03-10 @ 10:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0