söndag

Lördagen gick till att ligga i soffan/sängen,pizza ,fefferoni och dricka..ja jag var lite bakis men mest bara trött tack o lov för det. För er som inte visste det så får jag ett enormt sug efter fefferoni när jag är bakis. Äter lätt en burk rakt av ibland två haha. Fredagen ute var helt ok.

Jag ska plugga till hösten om jag kommer in då :-) ska skicka in ansökan med personligt brev till veckan sen får man komma på intervju och efter det får man se om man kommer in..mm så är det. Och ja jag vill plugga till detta.

Behandlingsassistent Som behandlingsassistent arbetar du med barn, ungdomar och vuxna som har sociala problem, missbruksproblematik och/eller psykiska funktionshinder. Arbetet kräver god självinsikt och psykisk stabilitet, intresse för människor, engagemang och lyhördhet. Yrket innebär också samarbete med kommun, landsting samt olika myndigheter. Information om utbildningen Behandlingsassistentutbildningen vid Sundsvalls Folkhögskola bedrivs som heltidsstudier under ett år med en kortare praktikperiod.
Utbildningens fokus ligger på beteendevetenskap och behandlingsteori.
Vår strävan är att ge kursdeltagarna en bred bas eftersom yrket är mångfacetterat och behandlingsformerna många.

Dina arbetsområden finns inom psykiatrin, kriminalvården, vid privata och offentliga behandlingshem, skolor och företag.

Enligt AMS kommer stora nyrekryteringar att krävas inom yrket under en period av fem till tio år på grund av pensionsavgångar. Mer information om yrket finns på hemsidan ams.se.

Ansökan Inga särskilda förkunskaper krävs.




nu ska jag ta ett ryck hä men ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nää det har väl ingen betydelse i såna sammahang men jag tycker hon är ful ändå. Naturlig ja visst men enligt mig inge fin men smaken är väl som baken?!

Jag höll på Sarah Dawn Finer.

2009-03-15 @ 13:47:44
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det passar dig det, du kommer säkert in, håller tummar och klor. :-)

2009-03-15 @ 19:51:33
Postat av: Siw

Äsch nu försvann signeringen, IGEN?????

2009-03-15 @ 19:52:57
Postat av: hanna

tack du jo jag hoppas man kommer in :-) Ja sjukt det där när signeringen försvinner titt som tätt..

2009-03-15 @ 20:19:44
Postat av: helena

ah! det skulle passa dig bra, vad kul att du vet vad du vill! annat är det med mig :p

kraaaam

2009-03-16 @ 08:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0