jobb?

Var ju hos chefen imorse och nu är läget så att jag har mitt fram till sista mars sen vikariat över sommaren..Indragningar och övertaliga så en övertalig tar över min plats..Men jag ligger i alla fall bra till hos mamman till den jag jobbar åt, hon ville ha mig kvar och även chefen så det är ju kul att veta iaf. Ja jag har ringt igen ang det andra jobbet jag hade på G men det ligger på is ett tag till men de skulle höra av sig så fort allt blir som vanligt igen, Ja så får väl se.
Ringde även en syo konsulent men skulle åtarkomma kl 14. Jobbat sen jag var 18 men ännu inte haft en fast tjänst jobbigt att hela tiden känna sig osäker men hitills har det löst sig så.

Nu ska jag snart hämta lillen på dagis sen iväg till drakborgen så ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0