jobb

ska snart iväg och jobba skulle egentligen vara ledig men gjorde ett byte eftersom jag egentligen skulle ha varit i sthlm hos Lotta i torsdags när jag skulle ha jobbat jo så är det.
Charlie är så söt han är mycket inne på låten Snälla Snälla och nu för en stund sen satt han lyssnade och sjöng med på "till en annan kvinna" haha han är för söt bubbas!

Idag har jag varit ute mer än vanligt :-) Först tog jag och David o Charlie en promenad runt sjön och senare kom Sara och vi var ute och gick en timme,skönt att gå och prata av sig lite.

På tisdag ska jag äntligen (om inget annat inträffar) få se lilla Celine, Charlotte och Jörgens lilla dotter. Har haft två besök inplanerade men nu sist fick Charlie magsjuka så ingen ide att ta nån risk att åka då ifall att jag skulle burit på nåt men ja på tisdag ska jag ta me fan ta mig dit hehe ;-) Jag o Sara som åker :-)

Nä här sitter jag har en del att göra innan jobb så bäst att sätta fart.

ha de!

Kommentarer
Postat av: mia

hehe va äre sant? hahahaha tål inte låten jag :D

2009-03-15 @ 20:12:31
URL: http://meandmyskrutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0