jo jo

Hade en tid idag på mödra för nya p-piller,har helt slut så är i behov av ett nytt recept kan man ju säga. Men jag orkade inte ta mig dit..ja hur B får man vara. Ringde och avbokade tiden fick nästa tid 14 april. Var och tog blodprover imorse iaf och läkaren ringde och allt var väl Ok lite högt socker bara, hade jag även när jag väntade Charlie så nu får det bli att tänka om lite vägra ju bli sjuk..Och vägra bli gravid oxå för den delen.
Ska jobba inatt,hoppar in extra idag och på fredag pengarna behövs..jobbar mitt sista pass nu måndag natt sen hoppar jag på till sommaren igen. Till hösten vette fan vad som händer,hade ju planer på att plugga till behandlingsassistent MEN såg häromdan att det blir ingen kurs start 2009/2010 så ja får se vad som händer och sker nu då..



Kommentarer
Postat av: S

2009-03-24 @ 20:16:28
Postat av: Suzanne

Det blir till att knipa igen benen då!! ;-)



Ser på dina bilder nedanför. Du har lika vackert hår som när vi gick på G-holm!! Minns ett kort från mellanstadiet, älskar ditt hår på det kortet.



Kram

2009-03-24 @ 20:18:12
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: hanna

ja knipa får det bli ;-)hahaha



Tack! :-)

2009-03-24 @ 20:25:30
Postat av: mia

vad käkar du för p-piller? Jag har nyligen hämtat ut cerazette men ska sätta in en spiral istället så har ingen nytta av p-pillren :P Vill du ha dem får du ta dem.. dom e oöppnade givetvis :)

2009-03-25 @ 18:01:06
URL: http://meandmyskrutts.blogg.se/
Postat av: helena

nej vad trist.. men skolan....



pussssss sötnos

2009-03-26 @ 10:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0