igår

Fick vi äntligen pusta ut..under en veckas tid har vi väntat på ett beslut som skulle kunna göra stor skada på vår lilla familj men det gick vägen.

Charlie och David är nu på stan och kollar runt,jag mår inte riktigt 100 så jag stannade hemma. Vet inte vad det är riktigt men är nog en blandning av att ha gått i ständig oro, väldigt stressande och levt i stort sett på kaffe och ciggaretter under en vecka..inte bra! Sen har inflammationen efter tanden inte gett med sig heller..trodde det var över men icke..ätit pencilin nu i några dagar så ja får välse vad som händer.

Ikväll är tanken att jag ska ut med Sara kanske även Camilla hänger på,inget jag vågar hoppas på dock ;-)

Pratade med Lotta förut och kanske hon och Arvid hänger med till stugan i sommar,nice :-) David kommer inte kunna åka och jag vill så gärna åka så får se vad det blir av det hela. Stugan ligger i Finland för er som inte vet det :-)

David skulle köpa med sig en baguett från baguetterian till mig,tonfisk! Grymt! Dem minns du väl Monica från ISS tiden? :-)

Nä nu ska jag slänga mig på soffan och invänta baguett så ha de!

Och hörrni ta inget för givet..Carpe Diem


Kommentarer
Postat av: Emma

Va skönt att det ordnade sig!

Å fan va gott med en tonfiskbaguette!!

2009-03-13 @ 16:59:12
URL: http://emmlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0