Hälsokontroll och bäbis

Så har dagen sett ut idag,kontrollen gick bra :-) När jag gjorde mitt pass för ett antal år sen så mätte de mig där och det står på mitt pass att jag är 168 cm men idag när jag mätte mig så mättes jag till 165 cm  jag har levt i en lögn hahah.
När jag vägde mig blev jag glad :-) Väger nu 5 kg mindre än innan jag blev gravid + att jag minskat 10 cm i midjemått på ett par månader :-) då blev jag glad! Jag har inte jobbat på de alls och är inte den som egentligen bryr mig så mycket men har ju märkt att jag kommer i mer käder som tidigare varit för små så det känns ju kul att få det bekräftat.

Sen efter det så åkte jag o Sara direkt till Charlotte och fick se deras lilla dotter,huga huga huga vilken söt liten flicka! Och nej jag blev inte sugen på en till hehe det är inget vi har planer för nu men vem vet längre fram i tiden.

Nu ska jag läsa lite bloggar




Kommentarer
Postat av: missgranby

trodde först d var bäbis på g :)

2009-03-17 @ 18:47:54
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: hanna

haha jag tänkte det när jag skrev rubriken :-) Nu kommer folk tro att jag fick veta att jag är gravid på hälsokontrollen haha

2009-03-17 @ 19:16:11
Postat av: Emma

Ät mat kvinna!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha :-) Kul att du känner dig glad över viktnedgången! Även om min åsikt är att du inte alls behöver gå ner i vikt! Men det är din kropp, du bestämmer :-)

2009-03-17 @ 21:34:10
URL: http://emmlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0