Fredag

Och imorgon lördag blir det utgång med Camilla och Sara ska bli riktigt kul faktiskt :-) Sist jag var ut med Camilla var nog ja..5 år sen! Camilla kommer hit efter jobbet och då ska vi äta fläskfile och potatisgratäng sedan drar vi vidare till Sara och sist men inte minst Aveny. Inatt blir det till att jobba,tredje helgen i rad jag jobbar nu men bra när man kan ta på sig extra nu när det snart blir ett glapp fram till sommaren. Jag är väldigt less måste jag säga att behöva planera och vända på varenda slant ..Hoppas på bättre tider snart.. det är ett stort lass man får dra när bara jag jobbar..
Nä har inget att skriva om alls känner jag eller gentligen skulle jag kunna skiva massa om allt möjligt men orkar inte no no. Hoppas ni har det bra, kom och dansa med mig imorn på Aveny!



Kommentarer
Postat av: Theppa

haha!! Å va skoj å gå ut och dansa! Hoppas du får det jätteskoj!

2009-03-27 @ 21:51:50
Postat av: Emma

Ha en kuuuul kväll on the avenue! :-)

2009-03-27 @ 22:23:43
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: tobbe

hahaha en svan! haha

2009-03-28 @ 18:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0