.....

sitter och väntar ut tiden lite innan jag ska me lillen på dagis, sen hem och göra sig klar för att träffa chefen,mmm hoppas det går bra.
Senare idag blir det drakborgen :-) Igår kväll var vi ut och åt gott gott! Om en vecka åker man till stora stada och hälsar på Lotta ska bli skoj de. Jag drömde inatt jag att jag spelade gitarr bra,haha värsta bluesen blev insperad av drömmen så bara att träna!
Charlie sjunger pippi långstrump här i bakgrunden mammas söt unge! Han var hos tandläkaren igår,första besöket och han var såå duktig så! Fick beröm för sina fina vita små tänder :-) Till skillnad från en annan huuua..har haft tandvärk ett bra tag nu och har en vistomstand jag MÅSTE dra men drar som vanligt på de in i det sista..Dyrt ju men man är ju B ju länge man väntar desto dyrare blir det..

Till nå annat, Fk ligger inte bra till hos mig som ni kanske förstått.. Jag var hemma med vård av barn den 5 och 6 januari ringde för två veckor sen och undrade vart pengarna tagit vägen. Till svar fick jag att alla papper var inne och att allt var ok men at ingen tagit sig an det ännu och hon lovade att det skulle ske fort! Ringde igår igen men ingen hade ännu tagit sig an det! Va fan..ja iaf hon jag pratade med igår tyckte att det var helt för mycket hehe så hon fixade så jag skulle ha pengarna på fredag. Bra!

Nä nu ska jag ta och klä på lillen och vandra lite tidigt till dagis så ha de gott nu!

ps jag har städ nojja

Kommentarer
Postat av: Emma

Men va äre frågan om hos fk? Dom måste ju va helt störda!!!!!!!!

2009-03-05 @ 10:16:41
URL: http://emmlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0