denna dag är dagen..

Åkte ut med Sara till birsta igår så less på att gå inne med alla tankar men idag kanske, jo idag är dagen då man ska få slappna av så är det!

Hade egentligen inte råd att shoppa alls men det gjorde jag ändå hehe. Charlie fick en polis helikopter (stavas det så?)
Hittade en munk jacka till David på Carlings för 199:- som hade kostat 599 :-  Själv köpte jag ett par jeans som hade kostat 499:- på vero moda och jag fick dem för 75:- inte illa va? ja också hittade jag en grönt skärp på gina för 19 rea även det :-) Jag har väldigt svårt att köpa nåt till normal pris nu förtiden men jag har ju haft tur och fyndat en hel del :-) king king!

Idag är första dagen som jag inte har tok ont i mun efter dragningen.Ja det är väl pencilinet som börjat verka och tagit bort värken..men det blixtrar skit skumt emellanåt i kinden upp i huvet..skumt..

Nä nu blir det väl röjning här i vanlig ordning

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det var rätt lång väntetid :( man vill ju göra den på en gång...ska göra hos grimm....på övre innerarm typ..vart va det du skulle göra?? kristoffer fick tid 17 april tro jag....så det var ju nära dej...

2009-03-12 @ 19:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0