bokat tid

för ny tatoo men får vänta läänge ända till 16 april! Jag hade helst velat göra det idag ;-) Men men den som väntar på nå gott..jo men visst :-)

Det blir min fjärde nu och den ska sitta på höger underarm jo jo längtar!

här får ni se dom jag redan har om ni vill de :-)

  

Gjorde jag när Charlie var liten kommer inte ihåg exakt när men han var väl några månader,min bästa!




Denna gjorde jag för..ja va kan de va..6 år sen kanske..



också denna då hehe. Den gjordes på fyllan i turkiet för 7 år sen typ..Min första :-)
Klev ut ur en pub och såg ett tatoo ställe och raglade in hua att dom ens gick med på att göra den haha,full Hanna.
Minns att jag fick sån där kräm jag skulle smörja med och tydligen hade jag satt på ett jävla lager för när jag vaknade på morgon var det kina tecken i hela sängen som hade färgat av sig. Tog nån minut också när jag vaknade och insåg at jag hade en tatoo haha
Tecknet ska betyda vattumannen men vem vet ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

17 maj 2007 gjorde du och jag våra tatueringar samtidigt :-)

2009-03-11 @ 16:16:02
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: hanna

ah du har koll du :-) då var asså lillen ganska precis 6 månader huga

2009-03-11 @ 16:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0