Undra hur många..

som ligger bakulla idag med ångest och skit..Ja inte jag och räven iaf! :-)

Vi hade en jätte mysig nyårsafton här hemma,två av bröderna med familj kom hit och åt sjukt god mat :-) Lamm file och rostbiff med klyftpotatis sallad och mycket god sås. Kocken lillebror kom tidigare och tillagade det mesta,jag gjorde en tårta till efterrätt(eller var det jag om gjorde tårtan teres? hahaha), (jag gjorde även rostbiffen efter instruktioner från Krisse hehe)

Allt var mys och Charlie lekte så bra med Elliot,kul att se :-) Runt nio begav sig alla hem och jag stack till jobbet,trodde det skulle bli en jobbig natt =trött men det gick förvånadsvärt bra :-´) Jobbar inatt oxå sen imorm ska jag bubbla med Lotta och Sandra sen mat och öl :-) Ska bli mycket kul!

ja här kommer lite kort

  

Dancing till Jackie Wilson skivan jag fick av tobbe igår (ännu en bra skiva)


       Mycket kul hade Elliot och Charlie med dessa

Alla i en fåtölj,Charlie ville oxå vara med :-)


    Krisse och Vickan satte fast detta snöre på Josefs huvud så hörde jag krisse säga medans han knäppte kort (med en gullig röst) Åhh så här kommer du se ut när du blir stor hahahaha
                                         

Kommentarer
Postat av: Emma

Neeeeeeej orange snöre på huvudet på Josef!!



Vilka fina kort!! Gillar Charlies kofta, mycket snygg!

2009-01-01 @ 17:21:13
URL: http://emmiz81.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja han fick koftan av oss i julklapp,en liten gitarr på den oxå :-)fin fin

2009-01-01 @ 17:26:15
Postat av: Theppa

Ja, VEM gjorde tårtan egentligen;) Den var i alla fall jättegod!!! Thea-louise åt ju massor av bitar-- å maten....mmmmmmm

2009-01-01 @ 17:30:35
Postat av: Hanna

Theppa,ja en fin kväll med gott :-)

2009-01-01 @ 17:48:43
Postat av: tobbe

gillar charlies pose på danskortet typ mycket allvarlig move.

2009-01-02 @ 12:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0