sjuk sjuk

Charlie är nu inne på sin fjärde dag med feber sitter och väntar på att sjukhuset ska ringa upp..huua jobbigt sånt här man blir så orolig för sin lilla..
Själv mår jag fortfarande illa,David börjar få mot bihålorna javisst är det skoj! Blir inge jobb för mig inatt iaf..Har inte spytt sen i fredags men haft feber och som sagt fortfande illamående..huua.

Nä nu får dom ta och ringa nån gång..väntat i 25 minuter nu..låånga minuter när man bara går och väntar..

Många som är sjuka nu hör man, var och varannan.


Dom ringde nu men skulle ringa upp igen så nu väntar jag ännu en gång..jaha..
ok nu en timme senare har jag pratat med barn i två omgångar. Och vi skulle avakta till ikväll eller imorgon och kolla hur han mår. Så får väl se då,hoppas att det går till sig under dan.

Nu ska jag försöka få i lillen lite soppa så ha de gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0